Sabtu, 9 Julai 2011

4RealByte Technology Solution menyediakan ruang dan peluang perniagaan khas utk ANDA...

4RealByte Technology Solution menyediakan perkhidmatan membina laman web samada untuk syarikat atau perseorangan, pendaftaran hosting dan domain serta perkhidmatan yang berkaitan dengan menggunakan myportal V2 yang bercirikan mesra pengguna termasuk aplikasi DIY (Do It Yourself), RVsidebuilder, RSS feed, pengurusan banner dan bermacam lagi.

Dengan hanya 7 langkah mudah, anda dapat memiliki sebuah laman web persendirian/bisnes dengan harga yang amat rendah.

Edorey Technologies Sdn Bhd adalah antara syarikat induk yang menawarkan perkhidmatan hosting terbaik di Malaysia dengan harga yang cukup rendah dan berpatutan. Berdaftar dengan .my registry dan di selia oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

My Portal adalah sebuah aplikasi perniagaan yang merangkumi laman portal, imej, gambar, video, dan alatan digital lain yang dimuatkan ke dalam 'Web Server' dan dapat diakses melalui Internet.Setelah melalui proses pembangunan dan penyelidikan selama 7 tahun oleh team kami, Edorey Technologies dengan penuh yakin ingin memasarkan sistem ini.Dengan memberi tumpuan sepenuhnya kepada teknologi yang terbaik, MyPortal adalah satu-satunya sistem yang direkabentuk bagi membolehkan anda membina laman web dengan ciri-ciri portal dengan cukup mudah dan fleksi.

Dengan menggunakan konsep 'Do-IT-Yourself' (DIY), MyPortal membolehkan anda mengawal dan mengubahsuai keseluruhan kandungan laman web anda tanpa memerlukan khidmat Pakar Web. Sistem MyPortal yang interaktif dan dinamik lengkap dengan ciri-ciri portal membolehkan anda memasukkan video, montaj, galeri multimedia, flash, directory, rss feed, java script serta 'add on' tanpa batasan.MyPortal membolehkan anda membina laman web anda semudah menggunakan 'word processor' dan tanpa memerlukan sebarang perisian (software), anda hanya perlu melayari Internet.

MyPortal adalah satu-satunya sistem portal DIY mesra pengguna pertama di dunia dan dijangka akan menggantikan semua sistem laman web konvensional di pasaran.

MyPortal adalah sebuah mini portal yang mempunyai harga yang paling rendah dipasaran iaitu RM50 setahun. Ianya direkacipta khusus untuk rakyat Malaysia yang masih lagi mementingkan ciri DIY dan mesra pengguna. Menggunakan teknologi ‘backend’ yang berbeza dari portal whizz, MyPortal diyakini telah membolehkan seluruh warga rakyat Malaysia tidak kira individu, pemilik perniagaan, pelajar mahupun sesiapa sahaja, mampu memiliki MyPortal ini.

Mensasarkan pengguna sebanyak 1.5 juta, ianya akan menjadikan MyPortal sebuah komuniti maya terbesar di Malaysia menjelang tahun 2010 nanti. MyPortal juga membolehkan pemiliknya menjana pendapatan yang lumayan dari syarikat pengiklanan gergasi maya dunia iaitu Google Incorporation melalui fungsi Google Adsense yang telah siap dibina dalam ‘enjin’ MyPortal.

Antara ciri-ciri yang terdapat pada my portal V2 ialah :

1)Pengurusan Kandungan / Content Management System (CMS)
2) Berita dan Pengumuman / News and Announcement
3) Peta Laman / Site Map
4) Buku Pelawat / Guestbook
5) Direktori / Directory
6) Search Engine Optimization (SEO)
7) RSS
8) Petikan Kata / Quotes
9) Statistik Pelawat / Visitor Statistic & Tracking
10) Kajian Laman / Site Survey
11) Dwi Bahasa / Multi Language
12) Pengurusan Muat-Naik / Upload Manager
13) Pengurusan Muat Turun / Download Manager
14) Peta Carian / Search Function
15) Google Adsense
16) Google Analytic Code
17) Pengurusan Keahlian / Member Manager
18) Pengurusan Banner / Banner Manager

Anda tidak mungkin dapat menikmati kadar serendah RM50 untuk memiliki sebuah portal/website yang menarik dengan pelbagai aplikasi dengan hanya RM50. Pakej ini termasuk :

1) 1 Subdomain
2) 1 GB Ruang Hosting
3) 3 Akaun Email
4) Ruang Bandwidth tidak terhad
5) 5 mukasurat dengan kemasukan artikel tanpa had
6) Portal Whizz CMS
7) Pengurusan Banner
8) Ruangan Kaji Selidik
9) Peta Carian
10) Dwi Bahasa
11) Ruangan Google Adsense dan Google Analytic


Hubungi admin untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan dengan perkhidmatan yang di tawarkan.

Sila emelkan pertanyaan serta kemusykilan anda kepada admin@4realbyte.myportal.my

***Agen di perlukan.

SMS 4RB<>EJEN/PERTANYAAN/TEMPAHAN SIDE<>NAMA<>ALAMAT<>NO KAD PENGENALAN ke 019-7880020

Tiada ulasan:

Catat Ulasan